Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Srovnávací studie marketingové komunikace Mezinárodního festivalu dokumentárních filmů Jihlava a Academia film Olomouc v roce 2012
Drozdová, Alexandra ; Bezouška, Martin (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Cílem této práce je postihnout fenomén marketingové komunikace festivalu dokumentárního filmu v domácím prostředí. Činí tak syntézou poznatků z teoretických oblastí marketingu s praktickými rozbory případových studií komunikačních aktivit Mezinárodního festivalu dokumentárních filmů Jihlava a Academia Film Olomouc v roce 2012 a jejich následné komparace. První dvě kapitoly přinášejí přehled základní teorie dokumentárního filmu, klasického marketingu, art marketingu a filmového marketingu, seznamují též čtenáře s charakteristikami filmových festivalů coby zvláštních událostí, ilustrují specifika marketingu filmových festivalů v obecném, i na festivaly dokumentárních filmů orientovaném hledisku. Účelem této části práce je ustavit teoretickou základnu pro případové studie v následujících kapitolách. Samotné studie čtenáři představují historii a organizační struktury obou festivalů, především však deskriptivní metodou zkoumají prostředky jejich marketingové komunikace. Konkrétně se zde jedná o reklamu, komunikaci v místě konání festivalu, podporu prodeje a přímý marketing, public relations, nová média a kreativní exekuci kampaně. Následné srovnání těchto oblastí přináší v kombinaci s úvodní teoretickou částí nejen možnost vyvodit kýžené závěry, ale též formulovat několik zlepšujících doporučení pro...
Analýza marketingové komunikace Letní filmové školy Uherské Hradiště v roce 2014
Vrzalová, Lucie ; Šobr, Michal (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato práce má za cíl prostřednictvím deskripce a následné analýzy marketingové komunikace 40. ročníku Letní filmové školy Uherské Hradiště potvrdit či vyvrátit předpoklad, že specifické programové zaměření Letní filmové školy, kterým je vzdělávání diváků v oblasti kinematografie, přímo ovlivňuje jeho komunikační aktivity a charakter festivalu je v ní výrazně reflektován. Práce zkoumá fenomén filmových festivalů a Letní filmovou školu jako specifický filmový festival s edukativním doprovodným programem. Zasazuje téma marketingové komunikace filmového festivalu do teoretického rámce a staví na teoretických poznatcích o marketingu obecně, kulturním marketingu a filmovém marketingu. Teoretické poznatky o marketingovém mixu aplikuje na příklad Letní filmové školy. Blíže se zaměřuje na komunikační pilíř marketingového mixu, který je předmětem hypotézy. Popisuje a analyzuje komunikaci 40. ročníku Letní filmové školy z pohledu využitých nástrojů, jejího kreativního zpracování a obsahového naplnění. Na základě toho vyvozuje závěry, že není možné potvrdit hypotézu práce, jelikož pouze nevýrazná část komunikace se zaměřuje na edukativní charakter události, což je v rozporu s původním předpokladem. Práce dále blíže hodnotí využití jednotlivých nástrojů a navrhuje způsoby zefektivnění současných aktivit.
Srovnávací studie marketingové komunikace Mezinárodního festivalu dokumentárních filmů Jihlava a Academia film Olomouc v roce 2012
Drozdová, Alexandra ; Bezouška, Martin (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Cílem této práce je postihnout fenomén marketingové komunikace festivalu dokumentárního filmu v domácím prostředí. Činí tak syntézou poznatků z teoretických oblastí marketingu s praktickými rozbory případových studií komunikačních aktivit Mezinárodního festivalu dokumentárních filmů Jihlava a Academia Film Olomouc v roce 2012 a jejich následné komparace. První dvě kapitoly přinášejí přehled základní teorie dokumentárního filmu, klasického marketingu, art marketingu a filmového marketingu, seznamují též čtenáře s charakteristikami filmových festivalů coby zvláštních událostí, ilustrují specifika marketingu filmových festivalů v obecném, i na festivaly dokumentárních filmů orientovaném hledisku. Účelem této části práce je ustavit teoretickou základnu pro případové studie v následujících kapitolách. Samotné studie čtenáři představují historii a organizační struktury obou festivalů, především však deskriptivní metodou zkoumají prostředky jejich marketingové komunikace. Konkrétně se zde jedná o reklamu, komunikaci v místě konání festivalu, podporu prodeje a přímý marketing, public relations, nová média a kreativní exekuci kampaně. Následné srovnání těchto oblastí přináší v kombinaci s úvodní teoretickou částí nejen možnost vyvodit kýžené závěry, ale též formulovat několik zlepšujících doporučení pro...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.